Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia w grudniu 2017 roku, w ramach Narodowego Programu Zdrowia, otwarto Centrum Wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego. Istnieje możliwość konsultacji poprzez całodobową, bezpłatną linię telefoniczną. W Centrum dyżury pełnią psychologowie fundacji ITAKA, którzy udzielają wsparcia oraz kierują do odpowiednich placówek, gdzie można otrzymać bezpośrednią pomoc. W Centrum istnieje możliwość konsultacji także z psychiatrą, pracownikiem socjalnym oraz prawnikiem.
Z pomocy można skorzystać poprzez:
- Telefoniczne Centrum Wsparcia pod numerem telefonu 800 70 2222 (to bezpłatna linia, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu),
- Stronę www.liniawsparcia.pl, na której znajduje się czat,
- E-mail: porady@liniawsparcia.pl
Na stronie dostępna jest także aplikacja mobilna z bazą teleadresową instytucji pomocowych, która pomaga osobom poszukującym pomocy, samodzielnie uzyskać potrzebne im informacje.